Sunday, April 5, 2015





මං හරියට කේන්තියන ඉක්මන් තිරන ගන්න මිනිස්සුන්ව හරි ඉක්මනට අතාරින,බේබද්දෙක්
ගොඩක් අඩුවෙන් මිනිස්සු කිට්ටු කර ගන්න කිට්ටු කර ගත්ත මිනිස්සු අතාරින් නැති එකෙක්. මේක පටන් ගැන්මක්..

ලෝකයා විසින් මාව හංවඩු ගහපු විදිය සහ මම මගේ ගැන හිතන් උන්න විදිය ගැන ජීවිතේ පලවෙනි වතාවට අන්තරයක් දැක්කා.

උඹ නොදැන ගත්තට මම උඹ හිංදා මහ ගොඩක් ඉවසනවා,,
අංශක 359 ඇතුලේ,,
මට පුළුවන් උපරිමය ..

ආදරයක් නැති හිතක් එක්ක දීඝ කන එක පහසු කෙලියක් නෙමෙයි..
මං දැනන් උන්නේ නෑ මම ඒ තරමට ඉවසන මිනිහෙක් බව...
උඹ හරි පරිස්සමට මාව හිතේ එලියෙන් තිබ්බා.. සමහර වෙලාවකට ඉදිකටු ඇනෙනවා වගේ නොදැනුනාම නොවෙයි..
ඒත් මම ආදරේ කරනවා.
අද උඹ කියනකම්,,
අකුරකින්වත් මම උඹටවත් ලෝකයටවත් දැනෙන්න දීලා නෑ..

මම දන්නවා මම දීඝ කන්නේ මාව අහලකවත් නැති හිතක් එක්ක...
මට ඒ තීරණේ ගන්න දහ දොලොස් වතාවක් හිතන්න ඔන උන් නෑ.
මොකද හරි මිම්මටම උඹ ඒකට ගැලපෙන නිසා.,

මම හොඳම කෙනා නෙමෙයි.
උඹේ උත්තරය නෙමෙයි..
උඹේ ජීවිතේවත් උඹේ ආදරේවත් නෙමෙයි.

උඹ අන්තිමය..
උඹෙන් පස්සේ ජීදිතෙ සම්පූරණයි..

උමතුවක් වෙන්න ඇති මේ..
මම ඒ උමතුවට ආසයි..

රාගය මෙන්ම ආදරත් දරදඬුව හිතට දැනිය යුතුයි. ඒ මගේ විශ්වාසයයි.
මා එය කරන බව මට දැනිය යුතුයි..
ඒ මගේ ප්‍රතිපත්තියයි..

අනේක විද ගැහැනුන් සමඟ නිදිවැද පිලුන් උන සංවේදී ඉන්ද්‍රයින් ගෙන් ආදරය එන්නත් වෙන පලමු නොයිඳුල් වතවයි..

රම් ආදර්‍රෙ කලොත් උඹේ ඇස් වලින් කඳුළු පනීවී.ඒක මතක හිටින රාම සීත ඉරිසියා වෙන ආදරයක් වේවි..

ගිනි කන්ඳක් උඩ ඉඳන් සීතලක් හොයන්න හිත ඇබ්බැහි වෙලා ඉවරයි.
නොසෑහෙන්න අරක්කු සිගරට් ගංජා වලට ඇබ්බැහි උන දැන් සුදුහාමිනේටත් ඇබ්බැහි වෙලා..

උඹ පතන කෙනා මම නෙමෙයි වෙන්න ඇති..
ඒත් මම උඹට ආදරේ කරන මිනිසෙක්.

ලියවිල්ලකට අකුරු වලට අහුවෙන මායිමෙන් එහාට පැනපු..

තව ලියන්න දෙයක් නෑ,,

"සද්ද නැතිව ඉන්න එපා අප්සට් වෙලා කියන්න ඕන ටික කිව්වේ."

උඹ හරි උඹ කිවේ කිව යුතුදේ.

මම තවත් තප්පරයක් නිහඬය..

මංද මා ඒ මා අසා සිටින නිසාය..
අපේ අන්තරය දුක පසුතැවීම,,
මා නිහඬ උන එ තප්පරයයි..

ඒ ආදර කරන්නේ ම බැවිනි.
උඹ විඳින්නියකි..

මම නිහඬ උන විට සියල්ල එයින් අහවරය.

අම්මා තාත්තා අප්පච්චි හැරුනු විට අනිත් සියල්ල මම උඹටයි මටයි බෙදා ගත්තා..
ඒ,,
උඹයි මමයි කියන්නේ හැමදේම සුදු හාමිනේ.

මරලා දානවා දවසක උඹව..

R é D R ü M

M ü R D è R

No comments:

Post a Comment