Sunday, April 26, 2015

#Good_man, #fuck_yu



ඉර පිච්චෙන මහ දවාලේ හඳට යන්නට හිතන් පිටි පස්සේ දොර වහන් ඇට නටු අහුලමින් පිලිවලට සීරුවට ස්වීස්තියක් එතීම ඇරඹුවෙමි.

මන් මේ ගංජා පොඩ්ඩ අතින් ඇල්ලුවේ දවස් ගානකිනි.. වෙනදට පොඩ්ඩක් හම්බුනත් ගහල ඉවර කරනකම් ඉවසිල්ලක් නොතිබ්බ මම ගොඩක් ලඟ තිබිලත් අතින් වත් නොඅල්ලා ඉන්නට හික්මී තිබුනි.

මිනිස්සු,
ආදරේ කරන්නේ හොඳ මිනිස්සුන්ට..

මම කවුද???

හිත තුල කැකෑරෙන ද්වෙශය අද මගේ මත් වීමට හේතු වී ඇත.
කෙල්ලෝ නිසා වත් ප්‍රශ්න නිසාවත් මත් නොවුනු මම,
මත් බව ඇතෑරීම තුල ,
දේවේශය මත් ගතියට හේතුව වී ඇත.

කට්ට අව්වෙම තාප්ප සිංහාසනයට ගොඩ උනෙමි.
මම තරහක් පිරි මහිමින් හිඳියි..

ඇයි මිනිස්සු,
හොඳ මිනිස්සුන්ට විතරක් ආදරේ?
හොඳ මිනිස්සු කියන්නේ කවුද??
අරක්කු සිගරට් බොන
ගංජා ගහන උන් නරකද????

"හොඳ මිනිහෙක් වෙන්න ආදරේ කරන්න."

මම හොඳ මිනිහෙක් උනොත් මට ආදරේ කියන්නේ මහ කජ්ජක් නොවෙයි.
මග ඇරෙන දෙයක් නෙමෙයි.

අවාසනවකට හෝ වාසනාවකට
මේ මම ය..

පැත්තට ගෙවිච්ච රබර් කටු දෙක.
කකුල ලෙලි ගිය ඩෙනිම.
බාච්චුව වගේ ශර්ට් එක.
බරට බරේ බෙල්ල එල්ලෙන
මාල ටික.
හීරුන කිලිටු උන නොගලවන
සුදු යකඩ වලල්ල.
නොපීරුව අපිලිවල කොන්ඩේ.
බුලත් කහට බැඳුන දත් සෙට් එක.
අඬන්න ඕන වෙලාවටත් කට කොනින් යන හිනාව.
තොරතෝංචියක් නැති වලත්තකම..
ඕනවටත් වැඩි උද්දච්චකම..
අම්මට විතර හික්මිච්ච දඩබ්බරකම..

මේ මගේ ජීවිතයේ සාමාන්‍යන් ය.

උඹ මගේ ජීවිතයේ අසාමාන්‍ය වේ..

මිනිස්සු,
ආදරේ කරන්නේ හොඳ මිනිස්සුන්ට.

යක්ශයොන්ට නොවෙයි.
මිනිසුන් නරකට ආස කරනවා පමනි.ආදරය නොකරයි.

ස්වීස්තිය අහවරයි.
මත් උනා මදි. සිංහයෙක් බඩට දාගෙන තවත් ස්වීස්තියක් ඉරිය යුතුයි.

මේ මම..
එපා කරපු එකා,,

හොඳ මිනිස්සු එක්ක ඇති කේන්තිය තවම අහවර නැත. තව ටිකක් මත් විය යුතුය.

R é D R ü M

M ü R D è R

No comments:

Post a Comment